Κατσικάκι φρικασέ! Συνηθίζεται για το Κυριακάτικο τραπέζι.

Βάζουμε το λάδι στην κατσαρόλα να ζεσταθεί και σοτάρουμε τα κρεμμύδια.
Μόλις μαλακώσουν, βάζουμε το κρέας για να πάρει μια ωραία κρούστα. Μόλις ροδίσει, σβήνουμε με νερό (περίπου ½ λίτρο) και το αφήνουμε να πάρει μια βράση.
Αλατοπιπερώνουμε, ρίχνουμε όλα τα υπόλοιπα χόρτα και το αφήνουμε να μαγειρευτεί για μία ώρα.
Μόλις είναι έτοιμο φτιάχνουμε το αβγολέμονο.
Περιχύνουμε το φαγητό με το αβγολέμονο και ανακινούμε την κατσαρόλα να πάει παντού.
Αποσύρουμε από τη φωτιά και σερβίρουμε.
Χωρίζουμε τα ασπράδια από τους κρόκους.
Χτυπάμε πρώτα τα ασπράδια, σε σφιχτή μαρέγκα και προσθέσουμε τους
κρόκους, μετά το λεμόνι και σιγά σιγά ζωμό από το φαγητό.
Kαλή όρεξη!
0 servings