Μια συνταγή που ξετρελαίνει. Το κοτόπουλο σε συνδιασμό με πιπεριές και μανιτάρια, μαγειρεμένα σε μπύρα. Πραγματικά υπέροχο πιάτο!!!

Ξεπλένουμε το κοτόπουλο και το αφήνουμε να στραγγίξει.
Κόβουμε το κρεμμύδι σε ροδέλες. Κόβουμε σε μετρίου μεγέθους κομμάτια τις πιπεριές και τα μανιτάρια σε ροδέλες.
Σοτάρουμε το κρεμμύδι και το κοτόπουλο. Αφού ροδίσει, προσθέτουμε τα μανιτάρια και τις πιπεριές.
Ανακατεύουμε, και αφήνουμε να ψηθεί στα υγρά που θα βγάλουν τα μανιτάρια και οι πιπεριές.
Όταν πήξει αρκετά η σάλτσα, προσθέτουμε αλάτι πιπέρι και τη μπύρα και αφήνουμε να βράσει για 30-40 λεπτά.
Εάν δεν έχει δέσει η σάλτσα, το βγάζουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε 1 κουταλάκι κορν φλάουρ αραιωμένο σε ελάχιστο νερό, για να μην σβολιάσει.
Αφήνουμε να κατεβεί λίγο η θερμοκρασία (για να πήξει).
* Μπορούμε να το συνοδέψουμε με ρύζι μπασμάτι. Του πηγαίνει απίστευτα..!
Kαλή όρεξη!
0 servings